elinenargentina.blogg.se

2014-05-19
07:56:09

19 Maj

Nu har jag varit i Argentina i 9 månader. Förlåt men jag vill inte åka hem. Jag vill inte lämna Argentina, inte nu. Varför måste jag lämmna när allt känns som på topp? "Man ska sluta när det är som bäst!" Hell no säger jag till det! Jag vill njuta av det som gör mig glad tills det inte längre gör mig glad. 
 
Idag har jag för absolut sista gången sagt hej då till Franklin. Om en timme så sitter han på en buss till Cordoba. Nästa gång han kommer tillbaka till Reco är jag i Sverige. Jag vet att vi kommer att prata i telefon (mi negrito) men det är endå skit. 
 
Här är lite bilder från när jag gick ut i går med Adri och hennes (och mina) vänner. Jag träffade även Max första gången sedan vi gjorde slut. 
 
 
Och en bild på vår kära Franklin
 
Kommentar:
2014-05-31 @ 21:38:45
#1: Amanda

Hej!
Ungefär hur länge tog det innan du kunde prata någorlunda bra spanska? Och hade du läst spanska länge innan? :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: