elinenargentina.blogg.se

2014-03-20
03:45:00

7 månader i Argentina

Sova, sova, sova. Det är det som jag har gjort idag. Somnade någon gång runt 2 igår och sedan sov jag till 11. Somnade om till 13 och sov sedan siesta mellan 14 och 15:30. Och nu sitter jag och är trött! Hur sjukt är inte det?!
 
Under mina vakna timmar så pluggade jag lite med Mattias och myste med Isabella. Sedan blev det arabe och simmning. Älskar min simmning, min fristad. Fjärilsim är favoriten, tycker det är så himla roligt. speciellt är simmningen rolig dagar som idag då man är nästan ensam för att ingen annan vill gå för att det är "kallt". 
 
Nu är jag hemma och det blir nog någon film eller avsnitt av något! Puss!


I dag firar jag även 7 månader i Argentina och det är bara helt sjukt. Så nu har jag börjat göra listor på saker jag vill och borde göra innan jag åker tillbaka till Sverige igeen. Käns helt sjukt! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: