elinenargentina.blogg.se

2014-01-15
03:52:37

Juldagen

Jag sov fram tills lunch då det blev Asado. Jag gillar Asado, det är verkligen gott! Ingen liten filé som grillas utan asado är riktiga grejer. Speciellt gillar jag revbensbitarna. Så himla smakrika och möra. Och deras korv. Helt underbara!

Efter Asadon gjorde vi inte så mycket. Satt väll med datorn med Adriana. På eftermiddagen kom några vänner till henne över och vi drack terere och åt småkakor, badade lite i poolen och gick en promenad runt centrala Reconquista. Sedan var jag verkligen trött i hela kroppen. Helt slut. Så när vi kom hem åt jag middag och sedan gick jag och la mig. 

 Asado med familen
Jag, Isabella vilket är mi prima, dvs kusin och jag
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: