elinenargentina.blogg.se

2014-01-22
04:57:28

den 4 januari 2014

Idag så sov jag fram till siesta. Sedan åkte jag till Avellaneda för att äta glass med Océane. Efter det så träffade jag min fina vän Diame som jag inte hade sett på väldigt länge så det var kul att få sitta ed henne och hennes pojkvän och snacka ett tag, helt spontant. Efter det så gick jag hem där jag fick träffa en av mina kusiner som i normala fall bor i Espreanza. Esperanza betyder för övrigt förväntan vilket jag tycker är lite vackert. Satt med dem och det var trevligt. Max kom även över en stund. Senare på kvällen så hängde jag med Sofi på ett varv i staden tillsammans Virginia. Sedan var jag så trött så jag somnade i bilen och när jag kom hem så var jag så flamsig att jag nästan på behövde hjälp komma i säng. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: