elinenargentina.blogg.se

2014-01-29
19:04:06

den 22 januari 2014

Idag har varit en bra dag bortsätt från det faktum att jag råkade bränna mina armar. Jag trodde att jag hade smörjt in dem men tydligen inte.

Så jag vaknade runt 11 och sedan gjorde jag inte mycket innan det blev dags för lunch, än just vänta på lunch. Till lunch blev det pasta och köttfärsås och efter maten skypade jag med min fru. Det var riktigt kul. Vi skrattade mycket och pratade mycket. Efter att ha skypat med henne i en timme kom Floriana och hämtade upp mig och tillsammans gick vi till Sofi för att bada i hennes pool och det var även där jag råkade bränna mig om armarna. Har sagt detta tidigare men jag är brun. Det var kul och mysigt att hänga med dem. Men vad kan man säga? Alltid kul att hänga med sköna människor! Runt 18 gick vi hem. Jag vilade en sekund och bytte sedan om för att dansa arabe och simma. Idag var första gången som jag klarade hela koreografin som vi har kommit upp med hittills i min arabvals och det var så klart kul. Sedan på simningen så gick det bra, bättre än i måndags. När jag kom hem åt jag middag och sedan hamnade jag framför datorn och chattade med Sara. Nu ska jag sova. Puss. 

 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: