elinenargentina.blogg.se

2014-01-22
01:28:00

den 2 januari 2014

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade och satt med min familj en stund. Åkte för att kolla upp ett blodprovsgrej för att Adri ska ta körkort men det var stängt. Sedan åt vi lunch. Vädret vid lunchtid var blåsigt och strömmen gick så jag var orolig att jag inte skulle kunna skypa med familjen i Sverige. Men ljuset kom tillbaka lagom till 16 så det gick helt okej att skypa med sverige. Var kul att kunna se hela familjen med farbrödarar och kusiner och allt. Efter det gjorde jag inte så mycket. Satt på facebook och kollade bloggar. Jime kom över runt 18 och jag, Jime och adri tog en lång promenad. Ayrton var också med. Sedan när vi kom hem chattade jag lite. Drack litet terere, åt lite kakor och sedan blev det middag med rester från asado och pizza. Nu ska jag sova efter något avsnitt Gossip! Puss på er!

 
 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: