elinenargentina.blogg.se

2014-01-24
22:49:33

Den 12 och 13 januari 2014

Jag vaknade runt 14. Sedan blev det någon form av lättare lunch bestående av yoghurt och banan. Sedan väntade jag mer eller mindre resten av dagen på att åka hem. Spelade mobilspel och kollade in i väggen tills klockan blev runt 17 då vi behövde åka Till Santa Fe för det var där ifrån som bussen skulle gå. Sedan vänta på bussen i ett tag. När vi var på busstationen hittade jag en glassbar som heter Malmö. Döpt efter den svenska staden Malmö vilket jag tycket att var superkul. Sedan kom jag på bussen och det blev en lång väntan i bussen på att komma fram.

Jag kom fram till Avellaneda runt 23 och då blev det remis hem till mitt hus i avellaneda. Där sov jag och sedan vaknade. Gick runt och gjorde inte så mycket. Adris familj hämtade mig innan lunch och sedan åt jag lunch hemma i Reco. Det kändes skönt att komma hem igen. Båda familjerna har sina kvalliter och svagheter och efter en vecka med den  ena så är det skönt att få komma hem till den andra. Jag visade dem bilder och berättade vad jag hade gjort. Jobbade lite med bloggen och sedan rullade dagen på som vanligt. 

 Jag och de som jag bodde med i Esperanza. 
Titta vad jag ittade! 
Jag och Adri är vackra
Det jag köpte i Esperanza
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: