elinenargentina.blogg.se

2014-02-19
05:15:02

Bloggen

Hej Bloggen och ni som läser den. förhoppningsvis kommer det snart en video om Buenos Aires och min födelsedag med lite bilder. Blir så sjukt mycket att skriva och jag tror även att en video blir mer intressant även om den nog blir lång och lite enformig. 
 
När det kommer till bloggen i övrigt så kan jag bara säga att jag inte kommer ha en sådan regelbunden uppdatering. Detta beror på att jag mår så himla bra här nu. Förrut var bloggen ett sätt att ventilera allt som händer runt omkring mig och få ut alla tankar om allt jag ser och hör. Nu trivs och mår jag så himla bra i detta varma land att jag inte behöver bloggen på det sättet. Istället kommer uppdateringen att bli när jag vill dela det roliga som jag får uppleva med er! 
 
En sådan sak som är superkul och som jag fick reda på idag är att jag kommer att kunna gå på universitetet. Det har varit massa saker fram och tillbaka om hur vida jag kommer kunna börja eller ej. Argentina och papper. Lösningen är att jag kommer att gå som ojente vilket är typ åhörare. Jag kommer inte att vara skriven i någon skola utan YFU litar på att jag kommer gå ändå. De kanske kollar med familjen att jag inte sitter hemma hela dagarna eller vill att någon lärare skriver att jag faktiskt har varit på lektionerna men inte mer än så. Jag är så himla glad att jag faktiskt kommer att kunna börja på universitetet! Nya upplevelser och få prova att gå i skolan mellan 18 till 23 istället för 7:30 till 12! 
 
 
Kommentarer:
2014-02-21 @ 16:13:36
#1: Kerstin Ellenfors

Vad bra att du trivs så bra nu! Jag börjar sportlov ikväll och vi åker till Järvsö över helgen. Det ska snöa tre decimeter i Järvsö idag :)
Nästa vecka ska jag följa min mamma till Thorax för hon har opererat in en ny klaff för en månad sedan!/Kerstin

2014-02-24 @ 13:44:37
#2: ami

Det är ascoolt att du bor där, önskade jag bodde någonstans än här.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: