elinenargentina.blogg.se

2013-03-14
22:01:00

Torsdag 14/3

Internationella PI- dagen!!
Hej på er alla och hoppas att ni har haft riktigt bra pi-dag. Idag har inte mycket hänt. Jag har haft Biologiprov vilket jag tror har gått helt okej. Så himla svårt att avgöra sånt där. Sen när jag kom hem har jag varit otroligt opruduktiv. Jag ska sätta mig och läsa 20 sidor i min bok om MR när jag har skrivit klart. För övrigt så har min mail slutat funka av någon anledning vilket är synd då jag tror att jag har fått mail från minresekompis ang en fika vi förhopningsvis ska ta i helgen. 
 
Igår så satt jag och mamma och pratade om vad vi ska göra under påsklovet och sommaren. Förhoppningsvis så hittar jag ett jobb någonstans så att jag kan käna lite pengar. För mamma verkar huvudfokus ligga på att få mig förberedd, något som verkar ta lång tid och vara tidskävande. Just nu lutar det mot en lungn sommar där vi mest kommer vara hemma och åka till landet någon helg. Det kan vara skönt att vara hemma "sista sommaren" innan man åker, men jag kommer ju tillbaka till nästa sommar. Ett år är inte så lång tid, är det möjligt att jag gör detta till en större grej än vad det är?
 
Hehe, har kommit upp med en rolig tanke! Ska spela in hur jag låter när jag pratar spanska innan jag åker till argentina och sedan när jag kommer hem, bara för att få höra och se skillnaden. Skulle vara ett kul experiment!
 
Nu väntar samhällsboken och middagen men vi ses imorgon! Puss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: