elinenargentina.blogg.se

2013-03-15
22:02:00

Fredag 15/3

Mitten av månaden har snart passerats. Vilket underbart väder det är!! sitter här upp på övervåningen och tittar ut på kvällssolens sken och en blå himmel. för visso är det kallt, och jag vågar inte hoppas på att den sista snön redan har fallit.
 
Idag så var det en tidig morgon som började med idrott, trampet. Sedan var det kemi vilket var otroligt svårt att hänga med på. vi har kemiprov nästa vecka så hela helgen kommer jag troligtvis att plugga kemi. På engelskan skrev vi uppsats som ska in ikväll. Min grupp är lite seg så vi är inte klara, får lösa det på något sätt. Sen så slutade vi och jag åkte hem. Har kollat lite på serier och ska nog läsa lite so innan det blir ett nytt serieavsnitt.
Lite senare ikväll kommer även Pauline förbi så ska vi mysa lite, kanske kolla på Perks of being a wallflower och äta popcorn.
 
Jag har även fått nummret till min resekompis så vi ska kunna träffas och ta någon fika och prata om vad som väntar. Ska bli himla kul. förhoppningsvis ses vi redan imorgon då det är en träff för alla utbytesstudenter som åker med valfri organisation som jag ska gå på! Det ska bli roligt! 
 
Ha det så bra!! Puss
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: