elinenargentina.blogg.se

2013-06-27
00:28:01

Hejdå Julia

För några dagar sedan hade jag farwellmiddag med Julia. Hon är en av de människor som känner mig bäst och som jag vet att alltid stöttar och finns där för mig. Därför är det med mycket vemod och saknad som vi säger hejdå till varandra. Det känns lite konstigt att veta att vi inte kommer ses på ett år, även om vi inte ses hela tiden när vi har möjlighet så är det lite specielt när någon av oss försvinner under så lång tid. Dock har vi blivit rätt vana vid det här laget. Först åkte hon till USA ett år med YFU sen var det Turkiet, åter igen med YFU fast som volontär och nu till USA i två månader, precis så att jag hinner åka innan hon kommer tillbaka. Vi börjar bli rätt bra på  "long distance reletionship"grejen. Men om jag fick välja så skulle jag alltid ha dig med mig! 
 
Jag och Julia från middagen! Kommer sakna dig, som jag alltid gör när du är ute och utforskar världen
 
Denna bild togs första gången vi hade "hejdå"middag. Sista veckan innan Julias utbytesstundetsår, dvs. 4 år sedan. 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: