elinenargentina.blogg.se

2013-12-23
18:41:38

Bildspecial December

Har lite bilder som jag inte har visat så ni får ett litet bildspecial 
Pan frita eller chipa
Sofi y Dahia bränner upp sina skolböcker för att fira att de har klarat ett stort och svårt prov
Sommaravslutning 
Jag fixar med Mattis välkomnsflagga
Jag och Max
Max och Ignazio 
Jag och Matias (mina lår <3 ) 
Jag (mina lår haha) och Mattias "gör max avundsjuk" det är därför Matias lipar. 
Ignazio och hans flickvän (eller vad faan nu är definitionen av relationen) 
Jag med massvis av pan dulce som Alicia hade lagat
Jag och söt valp
Pablito täcker över lasten pålastbilen
Jag och Max hjälper till
och jag leker
Matias
Jag i min nya byxdress som jag köpte
Alicia skär upp vattenmelon
En fågelunge som hade blivit övergiven av sin mamma och typ kläckts för tidigt. Vi hittade den i trädgården när vi kom hem, 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: