elinenargentina.blogg.se

2014-03-07
16:33:22

Två roliga saker

Nu har jag kommit hem från diverse olika saker men från bland annat Flors skola. Hon hade sitt engelsakprov idag och.... HON KLARADE DET!!!! HON FICK 6!!! Så glada och stolta vi är över detta. Nu kan hon börja 5:an utan problem och det känns så himla skönt! Vi satt uppe till 2 igår och pluggade men nu är det klart!
 
Sedan en annan sak som är helt sjuk är att det brev jag skickade till mamma i SEPTEMBER med en liten sobresita i har nu kommit fram. Så himla roligt och sjukt! Jag var helt säker på att det brevet för lääänge sedan hade kommit bort och aldrig skulle komma fram men nu har det alltså gjort det! Så himla kul!
 
Bjuder på en bilde (med ett välldigt rött öga) från min födelsedag... Ni får veta vad som hände i videon som kommer snaart! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: