elinenargentina.blogg.se

2014-01-22
05:17:09

den 7 januari 2014

Idag hade jag ställt klockan på 9 men vaknade ändå först vi 12. Jag åt lunch och sedan sov jag siesta till 18.  Vi åt vattenmelon och sedan gick jag och sofi till Plazat i Esperanza där jag sprang/gick 6 km. Man ska inte träna i converse. Jag brukar alltid springa/gå i mina löparskor och att nu en gång testa i converse inser jag att man ska inte träna i converse. När jg var klar var jag helt svettig. Om det berodde på värmen eller ansträngningen vet jag inte. Men det rann om mig. Från Plazat gick vi direkt till elesle och hängde hos honom lite inna jga fick komma hem, duscha och ät middag. Efter middagen åkte vi åter till elesle och hängde hos honom tills klockan blev runt 3 då vi åkte hem. Han är sjukt cool! Han pluggar nämligen Opera i Santa Fe. Så himla rolig människa som påminner mig om en tjej från Usa som bodde hos mig för några år sedan…

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: