elinenargentina.blogg.se

2014-01-22
04:56:30

Den 3 januari 2014

Gud, kort inlägg. Det jag gjorde idag var först att sova halva dagen. Sedan äta lunch och chatta med människor på facebook. Sova siesta och sedan äta kex med marmelad på. Jag och Adri gick till hennes dansstudio och sedan powerwalkade vi 8 km. Kom hem och tog det lite lugnt. Runt 22:30 åkte vi för att äta middag med Jime, lucas och lite andra människor. Jime hade ju sin födelsedag för några dagar sedan så detta var för att fira henne. Sedan åkte jag och Adri hem, bytte om och sedan tillbaka till de andra. Vi hoppade på en partybuss som tog oss gratis till Camelot där vi dansade till 5:30 då jag och Adri tog en taxi hem. 

 Jag och Adri
Lucas, Jime, Facundo, Gonzalo, Elin, Adri, Fernando, Silvina
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: