elinenargentina.blogg.se

2014-02-25
19:54:52

Ett litet inlägg

Jag jobbar som sagt på att göra videon som kommer att få sammanfatta mer eller mindre de stora sakerna i februari. Men det händer även lit små saker!
 
Till att börja med så vill jag bara skriva ett stort GRAAAAAATTISSSSS till mina två närmsta vänner som båda fyller 18 år nu i Februari. Den ena har redan fyllt och den andra fyller imorgon. Älskar er så sjukt mycket och önskar att jag kunde fira tillsamans med er men nu så kan jag ju inte det. Ha det bäst nu!
 
Jag vill även säga svensk musik. Jag har får höra så mycket olika svenska låtar vid olika tillfällen. Och det är gamla låtar. Igår hörde jag bashunters Botten Anna (engelska versionen) och förra veckan var det i keep dancing on my own av Robin. Blir både chockad och stolt. För lite kul tycker jag ju att det är.
 
I helgen så var jag hos Manattini som alltid. Jag hängde med Sofi och hennes vänner och vi spelade kort tills klockan blev 2:30 för då ville jag åka hem. Hemma var det helt dött eftersom att alla mina brorsor förutom Gonza var på Camelot så jag drog dit men det var inte så himla bra för jag var helt enkelt inte på rätt humör. 
 
Sedan på lördagen så sov jag. Var på en reunion med YFU och det var trevligt. Under reunionen med YFU så blev vi tvugna att skriva ett brev till YFU Buenos Aires på spanska för att de ville se hur det går med språket. Tänkte skriva ett liknande brev här nu. 
 
Hola los personas como len mi blog. Como estan? ese parte es para los argentinos 
 
Ahora ha pasado mas de un medio año en Argentina, el mejor pais en el mundo y amo mi vida aca. Ahora no se que si o no quiero volver a Suecia. Exciste cosas que extraño en Suecia pero siento como tengo todo mi vida aca. Hable de se tema con una amiga un poco dias antes y dije que no sentí listo con argentina. Todavia falta cosas que necesito aprender, que ellos, ese pais necesitan enseñarme. 
 
Mis familias son mejores. Los amo. No sé porque sentí incomodoa antes con ellos, especiall con mi primer familia. Son muy difirente y amo los cosas que los hacen difirente. 
 
Besos Elin
 

Vill även  säga att Mica och Matti var förbi och hälsade på mig i går vilket jag tyckte att va superkul! Mica börjar snart på universitetet i Rosario (tror jag) och sedan kommer hon inte hem förens jag har åkt. Får se om jag träffar henne någon mer gång i mitt liv. Det gör jag nog. 
Vi spelar kort, typ 500 men lite annorlunda
Flor och Thito bakar Pizza som blev sjukt god! Den åt sedan jag Oce, Matti, Flor och Thito! 
Avslutar sedan dagen med en glass! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: