elinenargentina.blogg.se

2014-04-16
20:18:22

Söndag i reconquista

Hemma i reconquista igen efter Avellaneda så kom Franco (el cordobé) och hämtade mig och Adri för att dricka Mate i Puerto. Så vi åkte iväg med hans truck.
 
Adri y Franco
Jag och Adri
 
När vi var där ute så fastnade bilen i leran. Jag blev så klart supernervös medans de gick runt, snackade med någon annan och sedan blev vi uppboxerade. Ett litet äventyr som sedan har blivit en roligt historia. 
 
Senare på kvällen gick jag och Adri på en mässa. Jag känner mig som minst religiös i religiösa sammanhang. När de babblar om jungfru Maria, trosbekännelsen, knäar och gör korstecken är verkligen de stunder som jag känner, neeee, du detta är inte min religion. Sedan fick vi gå in i kyrkan och jag fick prata lite med en präst så jag var glad. 
 
Vi kom, satt hemma en kort stunde innan vi gick till Strike. Jag, Adri och Martin spelade biljard och åt pizza. Kom hem rätt tidigt klockan 23 mer eller mindre och var då helt slut så då blev det sömn. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: