elinenargentina.blogg.se

2014-04-23
07:21:14

Lite saker

En liten lista på saker som har hänt och som jag har tänkt på
 
  • Förra året kom en elev med en riktigt pistol/revolver till skolan jag nu går på. Ingen blev skadad på något vis och jag vet inte vad som egentligen hände mer än att en elev tog med sig ett vapen till skolan.
  • Att komma in i en  kan vara både svårt och enkelt. Men man måste förstå att det är  modigt av familjen att öppna upp sig för en främling. Ingen familj är perfekt. Som utbytesstudent får du möjligheten att dela alla kärleksfulla stunder men du får även höra om alla problem och alla
  •  inom en familj. 
  • Franco. Han är typ en hjälte. Han är snäll, karismatisk, trevlig, ödmjukt, lugn och är ofta(alltid) där för Adri. Det är inte hennes pojkvän (som även han är en fantastisk  på så många sätt) utan en vän som har kommit mig och Adri  nära. Adri å sin sida har en fantastisk förmåga när det kommer till att hitta bra killar (och tjejer för den delen). Hon borde bli match maker. 
  • Universitetet är nice. Det enda man gör är att lyssna på historia och dricka mate. Vilket är det man typ gör hemma. På universitetet har jag hittat massor med sköna människor man kan hänga med. När jag kommer hem så är jag så mätt på mate att jag inte vill äta middag. Jag gillar universitetet.
  • Sedan vill jag säga att jag älskar min underbara mamma. Speciellt när jag hör problem som andra har med sina mammor eller problem i allmänhet blir jag så tacksam över hur bra min relation är med min mamma. Jag har upptäckt att jag nog saknar henne en del. Senaste gången jag åt glass så gjorde jag det så som hon brukar det. Älskar min mamma
Adri och Franco
Min fina mamma och jag i sommras! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: