elinenargentina.blogg.se

2017-12-21
01:10:40

Torsdagen 20/12-17

Hej hej på er vänner hemma i Sverige! 
Här kommer en liten uppdatering på hur min dag har varit :)

Hoppas allt är bra med er! 
Puss och Kram från  Argentina
Malba museum

Jag på Malba museum

Mina morgoninköp! Totalt gick det på 1300 peso (ca 650kr) Jag hade precis tagit ut 2000 peso och trodde det skulle räcka ett tag men så blev det ju inte. Deras högsta sedel som dagligen används är 100 peso så det känns rätt skevt att gå till automaten och ta ut 20 100lappar och stoppa i väskan 😊

Jag redo för äventyr i Buenos Aires

Middag med Argentinska vänner

Kommentarer:
2017-12-21 @ 08:28:25
#1: Katarina

Kul museum 😊
Ock så fint att du fått kontakt med vänner !
Kraaaam från ett vintrigt Sverige med sin mörkaste dag idag (då menar jag soltimme)
Många levande ljus lyser upp
🕯🕯🕯🕯🕯🕯🕯 🙋💕

2017-12-21 @ 08:28:26
#2: Katarina

Kul museum 😊
Ock så fint att du fått kontakt med vänner !
Kraaaam från ett vintrigt Sverige med sin mörkaste dag idag (då menar jag soltimme)
Många levande ljus lyser upp
🕯🕯🕯🕯🕯🕯🕯 🙋💕

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: