elinenargentina.blogg.se

2014-03-13
04:06:59

Florianas födelsedag!!

Idag fyller alltså Flor år! GRATTIS!!!! FELIZ CUMPLE!!!
 
Jag vaknade idag och hade ont i magen så det blev att somna om tills klockan 11 då jag gick upp och fixade med smått och gott. Åt sedan lunch och under siestan hade jag HAIR marathon med mig själv, d v s sjöng med i var enda sång. Min lillebror kollade skepptiskt på (men hade hade faktiskt möjligheten att lämna rummet). Sedan kom Flor. Gissar att hon kände att nu var det minst sagt dags för mig att hänge med henne hem och fira. Så vi gick hem till henne. Sedan hängde jag och myste där. Tycker att det är så himla mysigt att mysa med henne och hennes mamma. Är typ stammis där, haha! Hyrde en film p vägen hem. Åt lite middag hemma och nu ska jag se min film och sova! Grattis Flor och god natt! 
Myser med mina småbröder tidigare i veckan
Feliz cumple Flor!!
Lite politiskt aktiv sådär. Blev helt chokad när det hände mig och det var först efteråt som jag insåg vad det var han faktiskt hade sagt. Blir rädd, äcklad och arg. Mest arg. Men nu vet jag varför jag är feminist. Detta ska inte hända! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: