elinenargentina.blogg.se

2014-03-03
04:11:43

den 1 och 2 mars 2014

Skriver ett litet inlägg om vad jag har gjort dessa två dagar, vilket typ är att vara med Flor.

Igår så hjälpte jag först Flor med hennes engelska vilket går rätt så bra, nr vi är effektiva. När jag kom hem efter det så hängde jag Adri hem till Jime. Jime studerar i Corrientes men är hemma nu några dagar så jag tog tillfället i akt och hängde med hem till henne. Vi var 5 stycken som tillsammans gjorde pizza. Men precis när jag skulle ringa Flor och fråga om jag kunde komma lite senare till henne så ringde hon och sa att jag behövde komma tidigare. Så jag fick åka snabbt hem, byta om och sedan vidare till Flor.

När jag kom till Flor så var det inte alls bråttom längre. Tanken var att vi skulle på en förfest hos ägarna till den nattklubb som vi sedan skulle på men när jag kommer fram till Flor så hade hon precis fått reda på att en av ägarna hade krockat och att den previan var inställd. Istället hade vi ingen previa att ha bråttom till. Så vi hade en liten previa hemma hos Flor innan vi sedan åkte vidare till en kompis hus för att ha previa där. 

Klockan 3 åker vi iväg till Rural som är en nattklubb som är utomhus. När vi kom fram gick vi bara förbi vakterna. Ingen kollade om vi hade inträde eller ej så vi kom in gratis vilket var nice. Sedan dansade vi och gick runt massor.  Klockan 5:30 kom super-Adri och hämtade upp mig med motorcykeln och körde hem oss. 

 
Jag, Adri, Jime och Silvi
 
Jag och Flor när vi väntar på taxin till nattklubben
Jag och en tysk utbytesstudent som bor i det hus som vi var på previa i. 
 
på söndagen så sv jag tilll klockan 12 då jag gick upp och gjorde mig i ordning för att äta middag hos Flor tillsammans med hennes mamma och pappa. Kanske ska tillägga att hennes föräldrar är skilda så detta var en riktig familjelunch jag fick vara med på. 
Flors mamma med den superguliga grannungen 
 
Och efter det sov jag och Flor siesta till klockan 19 då jag gick hem
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: