elinenargentina.blogg.se

2014-01-22
05:27:16

Den 8 januari 2014

Idag vaknade jag runt 10:30 och sedan väntade jag en timme på att Sofi skulle vakna.  Sofi lagade lunch och sedan under Siestan gick vi hem till Ivan och solade och badade i hans pool. Sedan kom vi hem runt 19 och då gjorde jag Empanadas med köttfärs. Enligt mig blev dem de godaste Empanadas jag har ätit här. De var supergoda! Sedan åkte jag och Sofi till parken tillsammans med Elese och drack terere. På vägen hem började vi av en händelse snacka med Eleses arbetskompis Lucia och hennes syster vilket var riktigt roliga människor. Vi satt och snackade om olikheter och likheter mellan Sverige och Argentina och Lucia ställde sina frågor rätt så rakt på. Det var hur kul och trevligt som helst att sitta och snacka med dem! Sedan åkte vi hem och sov.

 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: