elinenargentina.blogg.se

2014-04-16
19:16:05

Vädret

Skriver en lite tanke om vädret. 
 
Nu har det gått en månad av höst. I Sverige skulle vi alltså befinna oss i slutet av september just nu. (känns lite konstigt när man skriver det så, haha) Vädret är rätt kallt. Det är 13-15 grader på kvällarna. Så det är rätt så kyligt. På dagarna går jag runt i jeans och tshirt. Det är inte shortsväder, men inte heller tjocktröja på dagarna. Solen värmer så att säga. På kvällarna så går jag runt (om jag är ute) med dubbla tjocktröjor för att inte frysa. Att tro att Argentina alltid är sol och varmt är fel. Gissar att det fortfarande är varmare här än i Sverige, men skillnaden är inte så stor. Det märks att det är höst och "the changing och the season" för mig tillbaka till mina första månader i Argentina. 
En gammal bild från augusti på tjejerna i min fina promo. Har faktiskt inte konsakt med någon av dem idag. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: