elinenargentina.blogg.se

2014-04-08
05:31:00

Blogga, Blogga Blogga!

Gud, det har gått alldeles för lång tid utan ett inlägg! Hur jag vet det? a) Det har hunnit hända för mycket b) jag har hunnit tänka för mycket. 
 
Jag drar igenom lite snabba saker här som sedan får leda fram till två längre inlägg.
 
 
  • Jag och Adri gick ut tillsammans med Franco och Emanuel till Camelott. En rolig kväll. Tidigare under dagen så hade jag varit med de andra studenterna för att organisera våran resa till Iguazu cataratas (vattenfallen) Max och jag gjorde även slut den dagen officiellt. (Jag mår bra och är inte/var inte helt heartbroken) På klubben spelade även suena el guiro vilket är det band som en före detta klasskompis är sångare i. (Kan lägga upp en av deras kända låtar här i Avda/reco senare)
     Franco, jag och Emanuel
    Systerkärlek! TE QUIERO MUCHISIMO <3 
  • Jag hade en mysig kväll med min familj. Vi gick tillsammans till den lokala hålan Strike och spelade Pool och Bowling. Mattias (den som är 5) älskar Bowling. Det blev en riktigt rolig kväll för mig, Lorena, Adri, Martin, Ayrton och Mattias
    Jag spelar Pool (okej, biljard men det kallas pool här)
    Adri, Ayrton, Martin (Adris pojkvän) och jag
    Jag och Lorena
    En glad Mattias som får spela Bowling med Ayrton i bakgrunden
     
  • I slutet av mars hann det gå rätt mycket tid som jag inte hade sett Florian. En dag så svängde hon förbi mitt hus och hämtade upp mig helt spontant för att gå till centrum. Hon hade precis blivit frisk (eller snarare höll på att bli frisk) Jag köpte ett armband som det graverades Argentina i och sedan köpte vi varsin drink i en bar. 
        
  • Sofi fyllde år så jag var över hos Manattini för att fira henne förra torsdagen. Det var några dagar efter att jag varit med Floriana och jag började känna att jag hade lite ont i halsen. Kanske även lätt huvudvärk och att kroppen behövde anstränga sig lite mer än vanligt för att inte få feber. Vi firade Sofi med tårta och canasta (knytkalas). 
     
    Puss 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: