elinenargentina.blogg.se

2017-12-22
07:48:08

Framme i Reconquista!!

Nu har jag kommit fram till Reconquista!

Resan gick bra, även om den va turbulent. Först så kom inte Taxin som den skulle, sen tappade jag bort min biljett trodde jag och till sist så var det stora förseningar i Buenos Aires. Hela situationen var väldigt stessfylld men det gick bra i slutändan. Jag kom på rätt buss och jag kunde sova hela resan och när jag kom fram så väntade Adri och Lorena på mig :) 

Puss och Kram från Elin
Kommentar:
2017-12-22 @ 12:30:21
#1: Anonym

Kära nån 😲😳❣️
Så skönt att du är framme! Nu hoppas jag att du får ett par fina dagar med dina vänner.
Ta väl hand om dig och hälsa alla så mycket!
Från ett vintrigt Sverige med lite lagom julstress😉
Kraaaaam Mamma ❤️🧡💛😘

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: