elinenargentina.blogg.se

2014-03-13
03:53:25

Helgen

Har gått några dagar som jag tänkt skriva om helgen som gick men har inte blivit av. Men nu blir det det. 
 
I helgen var jag från fredag kväll till söndag i Avda. Jag kom rätt sent, klockan 23 och då var bara Mattias hemma, men han skulle snart gå och lägga sig. Mattias ringde runt till mina syskon och snart kom Gonza och hämtade mig. Vi åkte till en liten junta som var riktigt nice. Men vi stannade inte så länge innan vi åkte vidare till Ignacios flickvän och var där. Men redan klockan 01:30 var jag trött och åkte hem för att sova. Kom dock inte i säng för ens klockan var 03:00 för jag hade en hel del att tänka på.
 
Nästa dag, lördagen vaknade jag upp och åt lunch med familjen. Sedan under siestan drack jag maaaaasa terere med Guille, en killkompis jag inte har träffat sedan jag gick ut secundaria så det var riktigt kul. Vi pratade läänge. När han hade åkte hem gick jag till Florencia och hängde med henne och hennes familj. På kvällen sen så var jag lite med Mattias. Träffade Ocea en snabbis och sedan hängde jag med Matti, Elisa och Micaela. Vi åt massa mat och myste. Kom hem runt 2 ochhängde länge med Mattias. Min andra familj var på bingo under lördagen men de vann inget. Gick och la mig runt 4. 
 
Under söndagen så sov jag till 13 och åt sedan lunch. Hängde med Ocea och åt vår glass. När det var klart var jag hemma i Avda i två timmar innan Sofi skjutsade hem mig. Hemma i Reco hände inte så mycket. Jag läste och var mycket själv. Helgen hade varit så händelserik så jag behövde lite egentid! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: