elinenargentina.blogg.se

2014-03-01
18:36:33

-

hade tänkt skriva ett inläg för några dagar sedan men det blev inte av för att min tid med datorn och tiden som WIFI-et var på inte sammanföll så dåblev det helt enkelt inget inlägg. I min argentinska famlij så är nämligen inte Wifi-et på dygnet runt eftersom att det är dyrt. Så vi använder det kanske 3-4 h varje dag. 
 
Det som jag har gjort är tt jag bland annat har bakat en kaka vilket blev god. Sedan så har jag börjar ge Flor engelskalektioner, eller snarare bara hjälpt henne med engelskan. Hon ska ha omprov på engelska nästa vecka och om hon inte klara det så kommer hon behöva studera 4:ans engelska i 5:an. Det argentinska skolsystemet fungerar lite annorlunda. 
 
Jag jobbarfortfarande med min film men är inte så himla effektiv, hehe. Men snart kommer den nog upp, tror jag. 
Jag och abuela med min kaka
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: