elinenargentina.blogg.se

2014-01-25
03:02:24

den 20 januari 2014

Idag har jag sovit fram till 11. Sedan gick jag upp och fixade med lite små saker. Jag och Adri gick och shoppade lite. Sedan när vi kom hem åt vi lunch och sov sedan siesta i två timmar. Målade naglarna och sedan gick vi för att kolla på tyger till en klänning som Adri måste göra för ett framträdande. Sedan blev det arabisk dans som jag inte vet vad jag tycker om. Idag var det dock mer som ett friskispass med vikter och ”kniiiip”- övningar. Men det var riktigt kul och efter det blev det simning. Jag tror att jag håller på att få bättre crawlteknik men jag vet inte. Det är typ ”armar ,armar ,armar, nej, ben,ben,ben, MÅSTE ANDAS, ben, nej armar” Men det är kul. Jag ÄLSKAR simningen. När vi sedan kom hem så blev det pizza till middag. Jag kan skriva ett allmänt matschema för man äter samma sak exact varje dag. Till lunch är det melanesa, vanligtvis med köttfärs men ibland med kyckling med potatis eller ris och majonäs och tomat eller gurka. Till middag är Det pizza med tomatsås och ost. Detta äter vi mer eller mindre varje dag. Jag klagar inte, det är gott men inte så mycket variation. Efter maten duschade jag och nu ska jag sova! God natt! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: