elinenargentina.blogg.se

2014-04-25
02:44:32

Because I'm happy..

Åhh, hihi! Mitt liv rullar på så bra så här på andra siad atlanten. Jag har mina två familjer, Ayala och Manattini som jag kan hoppa mellan och bo hos när jag vill. Just nu har jag faktiskt lite abstinens av Manatinni! haha! Sedan så har jag den underbara familjen Agustini som är som min tredje familj i Avellaneda. Jag känner alla i den familjen och de gillar att säga hur mycket de tycker om mig så jag vill även säga JAG TYCKER OM ER OCKSÅ!!! Sedan så hade jag igår en rolig konversation med Silvina (Carolina som ska åka till Sveriges mamma) som sa att om jag hade något som helst problem var det bara att prata med dem och att de gärna skulle vilja att jag kom och besökte dem i Buenos Aires någon mer gång. Jag har så himla många underbara vänner och familjer runt omkring mig här borta så jag vet inte vad jag ska göra av mig själv! 
 
Sedan har jag hittar detta: yerba.se vilket är ett företag som säljer yerba i Sverige! Jag kommer alltså kunna fortsätta med mitt Matedrickande när jag kommer hem. Så det blev jag glad för! De har till och med samma märken på Yerba som de jag dricker här! Men de har inte sobres så då blev jag lite ledsen. 
 
Min nya hobby här är att kolla på backstage klipp från harry potter. Jag är typ beroende. Har nog kollat 5 timmar på sånt på två dagar. (ni föräldrar tänker säkert "gud så mycket" ni jämnåriga tänker "det är väll inget"). Filmerna i sig har jag inget större intresse för, men jag tycker det är sjukt kul och kolla på backstageklippen! 
 
Nu har jag precis kommit hem från universitetet där en tjej berömde min mate så då blev jag stolt. Inte för att det egentligen är så svårt att göra men endå. Jag blev glad och jag är alltid nervös för att vattnet ska vara för varmt eller kallt eller att jag har för mycket socker eller yerba. 
 
Nu ska jag äta lite middag och sedan blir det hänga med Adri, Franco och Emi. Hoppas hoppas! 
 
Puss! 
Franco, jag och Emi
En bild som Océ tog i Iguazu
 
Kommentar:
2014-04-27 @ 00:26:49
#1: Katarina Palm

Härligt med alla dina fina vänner i och utanför familjerna 👬👭👫👪
keep on being happy
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: