elinenargentina.blogg.se

2013-06-27
00:39:35

Mitt år

Att blogg är inte min starka sida, åter igen så hinner det hända massa saker innan jag sätter mig ner framför datorn och skriver ner mina tankar. Och det är just tankar, eller rättare sagt en tanke som får mig att skriva detta inlägg. Igår så tänkte jag för första gången "gud vad skönt det ska bli när hela grejen med Argentina är över". Det är första gången som jag har tänkt det, som jag har "längtat" till att få komma hem igen. Nu kanske många tänker att dett är något forma av tecken på nervositet och noja inför att det endast är 7 (!!!!!!) veckor kvar tills jag åker men så är inte fallat. Det som fick mig att vilja att detta ska bli överstökat är alla andras tankar om mitt år. tänk hur jobbigt det kommer att vara för dig om ett år när du ska åka hem istället... du får inte äta för konstiga saker när du kommer dit... Jag vill höra fler "du måste" eller "du borde" eller "kommer du". Mitt år handlar inte om någon annan än just MIG. JAG försöker förbereda MIG på det so jag tror att kan bli tufft på MITT sätt! 
 
Aja, nu blev detta kanske ett lite argt inlägg, och att jag, som gillar att få uppmärksamhet, blir irriterad kanske tyder på någon form av noja inför mitt år.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: