elinenargentina.blogg.se

2013-07-12
22:39:56

Presenter till värdfamilj

Jag vet inte hur många inlägg jag har gjort om just detta ämne men det är många! Hur som helst så är alla presenter mer eller mindre fixade nu. Det är framför allt mamma som har fixat med presenter men jag har varit med på ett hörn. Jag tror att jag får lov att plocka bort lite, det är så HIMLA mycket (enligt mig). Det enda som jag inte har som jag är lite inne på att skaffa är:
  • förkläde med svenska motiv
  • barnbok på spanska
  • kokbok på spanska
  • underlägg med älgar
  • armband/halsband antingen från Snö of Sweden eller vikingaarmband/halsband
Haha, vad mycket det lät nu när jag skrev ner allt, men så kan det bli!
 
Ljusstake från Village med olika "klossar" beroende på svensk högtid
 
Memorie, grytlapp, magneter, osthyvel, cd-skiva, kortlek, dekorationer, tändstickor
Böcker om Sverige
Textilier som vi ansåg var svenska
Kläder och handdukar, jag är ytterst osäker på om dessa ska med till Argentina
dalahäst, magneter, trasor, flagga, pepparkaksformar, juldekorationer, minidalhästar, osthyvlar
Alla presenter, som sagt, det blev en del! 
 
Kommentar:
2013-08-01 @ 23:36:13
#1: Sara

Åh jag har också köpt den där boken, the year in sweden, den var urmysig ju! :D du MÅSTE kontakta mig om du så får en timmes hål i ditt schema din sista vecka i sverige!! PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: