elinenargentina.blogg.se

2013-07-12
22:58:00

Homecoming/Farewell

Idag var jag och mamma på Homecoming/Farewell party ute i Älta. Det var ett tillfälle för de som nyligen kommit hem att möte de som nu ska åka iväg. På "partyt" var vi inte så himla många. Det var 3 som skulle åka och 4 som hade varit iväg tidigare i år plus ett antal olika volontärer. Men det var roligt och trevligt att åter igen få träffa lite olika YFU folk. Jag var den enda som skulle åka till Argentina, men en av de som hade varit iväg hade varit i Chile så henne pratade jag och mamma lite med. Hon hade kommit hem för bara någon vecka sedan och hon verkade ha haft det superbra! 

Något som de pratades om när jag var där var vikten att ta med sig bilder från vardagssituationer t.ex. bilder på bussen, middagen, huset, vänner och familj. Nu tänkte jag påbörja ett litet fotoprojekt som jag ska kalla, livet i Sverige. Jag ska ta bilder på min vardag i sverige helt enkelt!  
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: