elinenargentina.blogg.se

2013-07-18
11:06:50

Hej då Gudfar

Nu har vi kommit fram till ridstället. Igår så åkte jag och mamma söder ut till jönköping där min Gudfar bor. Vi bodde över hos honom men han skulle upp och jobba tidigt idag så jag fick säga hej då till honom igår. Avskeden blir bara fler och fler. Men jag kommer ju tillbaka om ett år
 
Jag har fortfarande inte fått något svar på mailet eller smset som jag skickade tll värdfamiljen för några dagar sedan. Dock har jag fått ytterligare info om mitt ankomstläger. Först kommer jag att vara i en stad som ligger 1h utanför Buenos Aires i några dagar på en skola. I den skolan bodde och pluggade den nuvarande Påven, lite coolt sådär. Sedan åker jag med jag med buss norr ut till Santa Fe. Fågelvägen ligger Santa Fe ca 50 mil från Buenos Aires. På bussen får jag ha med mig två väskor. 
 
Ha det bra!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: